Start inschrijving schaatsseizoen 2017/2018

Op dit moment lopen de temperaturen weer op naar boven de 20 graden, maar toch starten we weer met het aanvragen van schaatsabonnementen voor seizoen 2017-2018. Op zaterdag 30 september opent de Uithof de 400 meter baan. Om alles op tijd af te kunnen ronden, dient de inschrijving uiterlijk 20 augustus binnen te zijn!

De inschrijvingen voor het langebaanschaatsen zullen we op dezelfde manier gaan organiseren als vorig jaar. Dit betekent dat er een online formulier beschikbaar is waarop u kunt aangeven voor welke verschillende categorie├źn u zich wilt opgeven. Het formulier geeft daarbij ook gelijk aan wat het effect op de kosten voor de verschillende opties zijn. In dit document vindt u een uitgebreide toelichting op alle mogelijkheden voor komend seizoen

In tegenstelling tot vorig jaar wordt er geen inschrijfavond meer georganiseerd. Mocht het niet lukken het formulier in te vullen en per mail te versturen, schroom dan niet dit te mailen naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. of bel naar Anton van Os op 06-48132450. We zoeken dan een passende oplossing.