Bjarne 2e bij NK pupillen

voor pupillen. Arthur Kluiters ging mee als coach. Bjarne reed op de
500m 45,49 en op de 700m 1.04,40. Met deze afstanden werd hij 2de van
Nederland. Wat gaaf! Hij werd 3de op de 700m waardoor hij naast de mooie
beker ook een medaille ontving. Top gedaan.

Dremeplwedstrijd 2023

In de voorjaarsvakantie, op zondagochtend 5 maart, organiseert IJVP met hulp van andere verenigingen de drempelwedstrijd voor pupillen op de Uithof. Deze wedstrijd is bestemd voor de pupillen die lid zijn van een schaatsvereniging in het Gewest Zuid-Holland. Tot 6.45 uur kunnen de startnummers opgehaald worden en de wedstrijd begint om 7.00 uur. Rond 9.45 uur zal de wedstrijd klaar zijn en volgt in het restaurant de prijsuitreiking. De wedstrijdjes zijn bedoeld om op een leuke manier kennis te maken met wedstrijdrijden. Daarom is deze drempelwedstrijd niet meer bedoeld voor de wedstrijdrijders die klasse 1 t/m 5 hebben.

Het is een officiële wedstrijd en de prijzen zullen per leeftijdscategorie uitgereikt worden.

Wil je meedoen met deze drempelwedstrijd vul dan nu het < INSCHRIJFFORMULIER > in. Het aantal inschrijvingen is beperkt tot 120 deelnemers. Wanneer dit aantal is bereikt zullen we u hierover informeren. U ontvangt dan van ons tevens het verzoek of we u op de reservelijst mogen aanhouden voor het geval er (last-minute) toch wat deelnemers mogen afhaken.

Vragen of opmerkingen:

Jacqueline van Winden

Tot 5 maart !!!

ZHK voor Pupillen

Zondag 15 januari 2023 werd ’s ochtends het Zuid-Hollands Kampioenschap (ZHK) gereden voor de Pupillen.
Hier kwamen de snelste 36 jongens en 36 meisjes van het Gewest aan de start.
Nieuwsgierig naar de uitslag lees hier het verslag

Clubrecord op de 300m en 1.000m verbroken!

De afgelopen weken zijn beide clubrecords verbroken. Jaren stonden deze op naam van Rune van der Meijden en Matthijs Engele. Zij reden als pupil de scherpste tijden van Pijnacker. Maar nu heeft IJVP-er Bjarne den Besten (nog pupil B) van zich laten horen. Het record uit 2004 uit de boeken gereden